tisdag 9 april 2013

Kämpinge

Ja då var det dags igen för Kämpingen vid piren och loopträning. denna gången var inte vinden lika övertygande och efter att ha riggat upp 4,5an och fått ordning på Quatro LS 85 så stog jag där i min våtdräkt. Men det saknades något jag hade glömt min hängsele hemma, så otroligt bittert och typiskt eftersom Anna och jag pratade om den  på morgonen. Men räddaren i nöden fanns på plats Pidde som bor där nere hade kommit och hade en gammal sele hemma i garaget. Snabbt hem till han och in och hämta upp den storlek M skulle det verkligen gå jodå med lite vilja så fick jag på mig den och kunde komma ut på vattnet även jag. Åter igen samma som sist loopa på så många vändor som möjligt för att komma igång ordentligt och jag fick några som var bättre idag och jag kom runt ganska bra. man får ordentliga smällar ibland och det visade sig genom ett ordentligt blåmärke på sidan. Jag höll ut så länge som det bara gick men vinden droppade av och det blev för tunt till slut och det var bara att kaputulera.
Man vill så gärna 

Helt slut 

Gött eftersnack
Bilderna är från Jonas.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar