fredag 7 september 2012

Spot B

Idag fick jag åka utan sällskap tyvärr mina vanliga kompanjoner var tvungna att göra nytta. Fick lite osäkra rapporter från Dalen om att det var sådär, men vinden skulle ju vrida och då blir det grymt på Spot B. Jag litade på prognosen och körde upp och när jag kom fram så var Gurra & Sinker på vattnet redan. Vinkeln var inget vidare men det kom fina set med logo höga vågor och då kan man ju inte klaga. Riggade upp 4,5 idag igen och 85an. Ute på vattnet hade jag svårt att hitta rätt och fick inte många vågor så jag tog paus. Sen kom vridet och då var det på det igen. Och dom första 25 minuterna var grymt bra och jag fina träffar. Sen var det bara riktigt bra resten. Stora leenden och skönt snack det var det gott om på land. Och summan av dagen blev fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar